DIGITUS univerzální stropní držák na TV s teleskopickým nastavením výšky VESA: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400.
1 597 Kč
1 339 Kč
1 107 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Plně flexibilní univerzální stropní držák od společnosti DIGITUS® neponechává nic náhodě. Je vhodný pro ploché i zakřivené displeje s úhlopříčkou od 37" do 70" a hmotností 50 kg. Lze jej optimálně přizpůsobit různým výškám stropu pomocí teleskopického výškového nastavení. Držák lze také přizpůsobit šikmým střechám se sklonem až 60° a lze jej otáčet o 360°. Optimální pozorovací úhel zajišťuje proměnný sklon, který lze nastavit v rozmezí 0 až -25° v závislosti na výšce stropu a požadovaném pozorovacím úhlu. Instalaci usnadňuje držák VESA s rychloupínáním, protože displej se připíná do příslušných držáků spolu s nainstalovaným držákem VESA. V rámci teleskopické konstrukce je zajištěno čisté vedení kabelů. S přesným nastavením pomáhá integrovaná vodováha. Stropní držák lze použít pro rozměry VESA 200x200 až 600x400. Technické údaje: Vhodné pro televizory/monitory s úhlopříčkou 37" až 70" Maximální nosnost: max. 50 kg. Funkce rychlého uvolnění - jednoduchá montáž a demontáž displejů Montážní rozměry VESA: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400. Rozsah otáčení: 360° (+180° až -180°) Rozsah náklonu: -25° až 0° (pro optimální pozorovací úhel) Rozsah otáčení: +3° až -3° (pro jemné doladění) Maximální nastavení výšky: 56 - 91 cm (středový bod od držáku VESA k montážnímu podstavci) Montážní podstavec vhodný pro šikmé střechy: nastavení sklonu v rozsahu +60° až -60°. Vedení kabelů: Uvnitř trubkové konstrukce Materiál: Ocel Rozměry: Šířka 68 x hloubka 43,5 x výška 113 cm Hmotnost: 5,5 kg Barva: černá Obsah balení: 1 x univerzální stropní držák na TV s teleskopickým nastavením výšky 1 x montážní příslušenství 1 x QIGParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.