Mamibot W110-T - Robotický čistič oken
7 620 Kč
6 409 Kč
5 297 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Mamibot W110-T - Váš pomocník při čištění oken
Robotický čistič oken Mamibot W110-T představuje ideální spojení ceny a výkonu, čímž se řadí mezi špičku v oblasti čističů oken.
Využití a efektivita
Robot W110-T lze využít jak v domácnosti, tak i pro komerční účely. Efektivně čistí sklo, keramiku a rovné dřevěné povrchy, přičemž účinnost čištění dosahuje až 98%.
Bezpečnost
Pro maximální bezpečnost je robot vybaven odolným lanem. V případě výpadku proudu je zařízení chráněno záložním akumulátorem, který udrží robota přisátého k povrchu až 30 minut.
Jednoduché ovládání
- Připojte kabely a pevně dotáhněte matkou.
- Připevněte bezpečnostní lano robota k pevnému bodu budovy.
- Spusťte čištění stiskem tlačítka na robotu, případně pomocí mobilní aplikace nebo přiloženého dálkového ovládání.
Klíčové vlastnosti
- Čistí okna a skla různé tloušťky, skleněné dveře, výlohy, zrcadla, zrcadlové skříně, skleněné sprchové kouty.
- Detekce rohů a rámů oken.
- Ovládání pomocí chytrého telefonu nebo přiloženého dálkového ovládání.
- Provoz ve svislé i vodorovné poloze.
- Kvalitní a šetrné utěrky z mikrovlákna – 2 ks v balení.
- Odstraňuje nečistoty po celé ploše, včetně hran.
- Záložní akumulátor.
- Bezpečnostní systém zamezující nehodě při pádu.
- Tichý chod.
Technické specifikace
- UPS (záložní napájení baterií): Ano (20 min)
- Záložní baterie: lithiová, 600 mAh
- Počet mikrovláknových utěrek v balení: 2 ks
- Způsob uchycení na povrch: přisátí (vakuum)
- Omezení tloušťkou skla: Ne
- Dálkové ovládání: Ano
- Ovládání mobilní aplikací: Ano
- Systém zamezující pádu: Ano
- Detekce rohů: Ano
- Výkon: 80 W
- Rychlost čištění: 2,5 min / m2
- Nastavení pohybu při čištění: Automatické i manuální
- Hlučnost: 65 dB
Obsah balení
- Nabíjecí adaptér
- Dálkové ovládání
- Prodlužovací kabel
- Utěrka z mikrovlákna 2 ks
- Bezpečnostní kotvící lano
- Rychlá příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.