OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, černá
21 026 Kč
16 900 Kč
13 967 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, černá
Výkon a rychlost
OnePlus 11 5G je vybaven až 16 GB nejnovější LPDDR5X RAM pro plynulý chod.
Inteligentní RAM-Vita komprimuje aplikace a přiděluje RAM pro budoucnost.
Výdrž baterie
Inteligentní bateriová technologie Battery Health Engine zajišťuje dlouhou životnost baterie.
Baterie se během SUPERVOOC rychlého nabíjení chemicky sama opravuje.
Chlazení
Nová generace chlazení Cryo-velocity VC efektivně odvádí teplo.
OnePlus 11 5G se tak nepřehřívá ani při náročném používání.
Wi-Fi
Dvoupásmové Wi-Fi sítě (2,4 GHz a 5 GHz) zvyšují rychlost dat až o 30 %.
OnePlus 11 5G je připraven na Wi-Fi 7, nejnovější generaci bezdrátové technologie.
Fotoaparát
OnePlus 11 5G disponuje třemi hlavními fotoaparáty s proprietárním TurboRAW HDR algoritmem.
Hardwarové Accu-spectrum pomáhá vytvářet ohromující fotografie a videa.
Displej
6,7" 120 Hz 2K Super Fluid AMOLED displej s technologií LTPO nabízí plynulý zážitek.
OnePlus 11 5G poskytuje ten nejlepší možný zážitek při sledování filmů, hraní her nebo procházení webem.
Technické specifikace
- Velikost displeje: 6,7"
- Rozlišení: 3216 x 1440 (QHD+), 525 ppi
- Poměr stran: 20,1 : 9
- Obnovovací frekvence: 1-120 Hz dynamicky
- Krytové sklo: Corning Gorilla Glass Victus
- Operační systém: OxygenOS 13.0 založený na systému Android™ 13
- PROCESOR: Mobilní platforma Qualcomm Snapdragon™ 8 Gen 2
- GRAFICKÝ PROCESOR: X570: Adreno 740
- Baterie: 5 000 mAh (dvoučlánková 2 500 mAh, nevyměnitelná)
- RAM: 8 GB
- ROM: 128 GB
- Automatické zaostřování: Ano
- Automatické zaostřování: Vícenásobné automatické zaostřování (všesměrové pixelové PDAF+CAF)
- eSIM: Ano
- Bluetooth: 5.3
- NFC: Ano
- USB typ: USB-C
- Dual SIM: Ano (Nano SIM)
- Dolby Atmos: Ano
- Dolby Vision: Ano
- Výška: 163,1 mm
- Šířka: 74,1 mm
- Tloušťka: 8,53 mm
- Hmotnost: 205 g
Obsah balení
100W napájecí adaptér SUPERVOOC, Kabel typu A na C, Stručný návod k použití, Uvítací dopis, Bezpečnostní informace a záruční list, Samolepka s logem, Ochrana displeje (předinstalovaná), Jehla pro vysunutí slotu pro SIM kartu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.