EDIFIER reproduktory S360DB, 155W, hnědá
12 340 Kč
8 678 Kč
7 172 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EDIFIER Reproduktory S360DB
Reproduktory pro skvělý zvuk
Set reproduktorů EDIFIER S360DB je ideální pro počítačové místnosti a obývací pokoje.
Uvnitř setu najdete pravý CLASS-D zesilovač s technologií DSP a dekodér Qualcomm aptX.
Design a materiály
Kvalitní dřevěný vinyl a překližka MDF minimalizuje rezonanci boxu.
Tato kombinace materiálů poskytuje křišťálově čistý zvuk a skvělý vzhled.
Reproduktory
Set je osazený 4" středovými reproduktory a rovinnými membránovými výškovými reproduktory třídy Hi-Fi.
K dosažení mohutného dunivého zvuku slouží 8" subwooferový reproduktor.
Připojení
Kromě Bluetooth V4.1, umožňuje reproduktor připojení i pomocí dvou AUX vstupů, optického a koaxiálního vstupu.
Ovládání
Díky bezdrátovému dálkovému ovládání máte přístup k ovládacím prvkům hlasitosti a přehrávání.
Technická specifikace
- Celkový výkon: 155 W
- Výstupní výkon: Satelitní roproduktorů: 2x10W + 2x30W + Subwoofer: 70W
- Poměr signál k šumu: So: >= 85 dBA Sw: >= 85 dBA
- Frekvenční odezva: R/L: 60Hz -40KHzSW: 40Hz – 150Hz
- Audio vstup: PC/AUX/optický/koaxiální/Bluetooth
- Ovládání: Ovládání hlasitosti, nastavení basů / výšek na dálkovém ovladači
- Basový reproduktor: 8 palců, magneticky stíněný, 4 Ohm
- Středový reproduktor: 4 palce, magneticky stíněný, 8 Ohm
- Výškový reproduktor: Planar diagraph
- Hmotnost: 21.2 kg
- Rozměry: Subwoofer: 275 x 299 x 322 mm, Satelitní reproduktory: 140 x 253 x 415 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.