Amazfit GTS 4 Misty White AMAZFIT
5 590 Kč
5 297 Kč
4 377 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Amazfit GTS 4 Misty White
Podpora zařízení
Android 7.0 a vyšší, iOS 12.0 a vyšší
Aplikace
Aplikace Zepp
Fitness funkce
150+ sportovních režimů, inteligentní rozpoznávání cvičení, živé vysílání dat, hudba
GPS sledování a navigace
Dvoupásmová anténa GPS, 6 satelitních systémů, import trasy, režim Track Run
Podpora zdraví
24h monitoring srdeční frekvence, SpO#, stres, kvalita spánku a denní spánek
Interakce
Zepp OS 2.0, mini aplikace s hrami, členské karty obchodů, Amazon Alexa, příjem hovorů
Výdrž baterie
Až 8 dní výdrže, nový režim úspory baterie
Displej
1,75" HD AMOLED, 390 × 450 rozlišení, 341 ppi, dotyková obrazovka
Konektivita
Wi-Fi 2,4GHz, Bluetooth 5.0 BLE
Materiál
Střední rám z hliníkové slitiny, spodní část PC ve vysokém lesku
Voděodolnost
5 ATM
Řemínek
Fluoroelastomer / Nylon rychlé uvolnění, šířka 20 mm, obvod zápěstí 140–200 mm
Senzory
BioTracker 4.0 PPG, Senzor zrychlení, Senzor gyroskopu, Geomagnetický senzor, Barometrický výškoměr, Senzor okolního světla
Poloha
Dvoupásmová GPS a 6 satelitních polohovacích systémů
Zdravotní funkce
24hodinový monitoring, ruční měření, měření jedním klepnutím, monitorování spánku, systém hodnocení zdraví PAI
Sportovní režimy
150+ sportovních režimů, inteligentní rozpoznávání 25 silových tréninkových pohybů 8 sportovních pohybů
Baterie
Kapacita baterie 300 mAh, magnetické nabíjení, doba nabíjení cca 2 hodiny
Výdrž
Typické používání baterie až 8 dní, režim úspory baterie až 16 dní, režim hodin až 30 dní, intenzivní používání až 4 dny
Rozměry a hmotnost
42,7 × 36,5 × 9,9 mm, hmotnost (bez řemínku) 27 g
Barva
Misty White (řemínek z fluoroelastomeru)
Obsah balení
Chytré hodinky (včetně standardního řemínku), Magnetický nabíjecí kabel, Návod k použití
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.