Optický kabel XtendLan DROP FTTx, 4x 9/125 SM, G.657A, LS0H, černý, cívka 500m
5 409 Kč
4 244 Kč
3 507 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optický kabel XtendLan DROP FTTx, 4x 9/125 SM, G.657A, LS0H, černý, cívka 500m
Ultraohebný optický kabel pro koncové rozvody, standard G.657A. Kulatý, průměr 3,6 mm. Singlemode 9/125 um, 4 vlákna, LS0H opláštění. Vlákna v primární ochraně 250 um, vedena středem a obalena kevlarem.
Kabel možno instalovat s velmi malým poloměrem ohybu. Nízká hmotnost (11 g/m) při solidní pevnosti v tahu 1000 N. Cívka 500 m (7,5 kg). Barva černá. Optický kabel pro koncová vedení s optickým vláknem G.657, kterému nevadí velmi malý poloměr ohybu. Kabel je určen pro zakončení vedení, nechráněnou venkovní instalaci, typicky je používán i převěsy až na 150 m.
Základní specifikace | |
Počet optických vláken: | 4 |
Typ vlákna: | 9/125 µm, dle ITU-G.657A, splňuje požadavky G.652d |
Primární ochrana: | 250 µm |
Tahová ochrana: | kevlar |
Vnější plášť: | UV stabilní LS0H |
Optické vlastnosti | |
MFD: | na 1310 nm 8,8 µm |
Vlnová délka s nulovou diperzí: | 1300-1324 nm |
Útlumy: | na 1310 nm do 0,4 dB/km, na 1550 nm do 0,3 dB/km |
Mezní vlnová délka: | do 1260 nm |
PMD: | do 0,104 ps/km^1/2 |
Typický útlum při svaření na vlákno G.652: | méně než 0,05 dB |
Mechanické vlastnosti | |
Průměr kabelu: | 3,6 mm +/- 0,1 mm, tloušťka pláště 0,65 mm |
Minimální poloměr: | 12 mm pro kabel, vlastní vlákno možno ohnout s poloměrem 15 mm pro splěnění norem pro G.657d, 7,5 mm pro splnění normy G.652b |
Hmotnost: | 11 kg/km |
Min. garantovaná tahová zátěž krátkodobá: | 1000 N |
Odolnost proti tlaku krátkodobá: | 500 N/100 mm2 |
Pracovní teplota: | -40°C +85°C |
Balení | |
Cívka: | 500 m |
Hmotnost s kabelem: | 7,5 kg |
Útlum ohybem vlákna: |
na 1550 nm (1 otáčka, 7,5 mm poloměr) 0,13 dB |
na 1625 nm (1 otáčka, 7,5 mm poloměr) 0,34 dB |
na 1550 nm (1 otáčka, 10 mm poloměr) 0,02 dB |
na 1625 nm (1 otáčka, 10 mm poloměr) 0,06 dB |
na 1550 nm (10 otáček, 15 mm poloměr) 0,01 dB |
na 1625 nm (10 otáček, 15 mm poloměr) 0,02 dB |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.