Agfa Compact DC 8200 Black
4 344 Kč
3 894 Kč
3 218 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Agfa Compact DC 8200 Black
18 Mpx snímky a Full HD videa
Agfa DC8200 je vybavena CMOS snímačem pro pořizování fotografií až do rozlišení 18 Mpx a videí v Full HD rozlišení 1080p.
Optický zoom a 2,7'' displej
Užijte si 8× optický zoom a prohlížejte si své snímky na 2,7'' displeji.
Kompletně vybavena
- 16 GB SD karta
- Úložné pouzdro
- Popruh
- Baterie
Stylový design
DC8200 v černé barvě je mixem retro a moderny, což z ní činí módní doplněk.
Klíčové vlastnosti
- 18 Mpix CMOS snímač
- 8× digitální zvětšení
- 2.7" LCD obrazovka
- 1080p Full HD video rozlišení
- Podpora SD karet
- Lithiová baterie
Technické parametry
Snímač: CMOS
Max. rozlišení fotografií: 4896×3672 (18M)
Max. rozlišení videa: 1920×1080 Full HD
Displej: 2,7" TFT LCD
Paměťové karty: SD karta (do velikosti 64GB)
Digitální přiblížení: 8× digitální přiblížení
Expozice: ±2 EV
Vyvážení bílé: Auto, Denní světlo, Zamračeno, Fluorescenční, Žárovka
Scény: Automatická, Krajina, Noční portrét, Noční krajina, Budova, Děti, Jídlo, Text, Sníh, Ohňostroj, Západ slunce
ISO: Auto / 50 / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600
Samospoušť: Vypnuto / 2s / 5s / 10s
Formát fotografií / videa: JPEG / AVI
Stabilizace: Ano
Blesk: Automaticky / Zapnutý / Redukce červených očí / Vypnuto
Detekce obličeje: Ano
Mikrofon: Ano
Baterie: Lithium
Pracovní teplota: 0-40°C
Rozměry: 100 × 60 × 25 mm
Hmotnost: 89 g
Obsah balení: DC8200, Li-on baterie, Mini USB kabel, Uživatelský manuál, Pouzdro, Řemínek na ruku, 16 GB SD karta
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.