HiWatch HWI-T621H-Z(2.8-12mm)(C), IP, 2MP, H.265+, Turret venkovní, Metal&Plastic
2 442 Kč
2 399 Kč
1 983 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HiWatch HWI-T621H-Z(2.8-12mm)(C) - Venkovní IP kamera
Obrazový snímač: 1/3" CMOS s progresivním skenováním.
Minimální osvětlení: Barva: 0,01 Lux @ (F1,2, AGC ON), 0,02 Lux @ (F1,6, AGC ON).
Rychlost závěrky: 1/3 s až 1/100 000 s.
Objektiv
Ohnisková vzdálenost: 2,8 mm až 12 mm.
Clona: F1.6.
Zaměření: Auto.
IR
IR rozsah: Až 30 m.
Vlnová délka: 850 nm.
Standard komprese
Komprese videa: H.265+/H.265/H.264+/H.264.
Přenosová rychlost videa: 32 Kbps až 8 Mbps.
Obraz
Rozlišení: 2MP.
Hlavní proud Max. Snímková frekvence: 50 Hz: 20 sn./s (2560 × 1440), 25 sn./s (2304 × 1296, 1920 × 1280, 1280 × 720)60 Hz: 20 sn./s (2560 × 1440), 30 sn./s (22904, 1209 × 1).
Síť
Spouštěč alarmu: Detekce pohybu, manipulace s videem, síť odpojena, konflikt IP adres, nelegální přihlášení, chyba HDD, HDD plný.
Síťové úložiště: Podpora vestavěné microSD/SDHC/SDXC karty (128G), místní úložiště a NAS (NFS,SMB/CIFS), ANR.
Rozhraní
Komunikační rozhraní: 1 samoadaptivní ethernetový port RJ45 10M/100M.
Palubní úložiště: Vestavěný slot microSD/SDHC/SDXC, až 128 GB.
Všeobecné
Operační podmínky: -30 °C až 60 °C (-22 °F až 140 °F), vlhkost: 95 % nebo méně (bez kondenzace).
Zdroj napájení: 12 V DC ± 25 %, 5,5 mm koaxiální napájecí zástrčkaPoE (802.3af, třída 3).
Spotřeba energie: 12 V DC, 1 A, Max: 11 WPoE: (802.3af, 36 V až 57 V), 0,4 A až 0,2 A, Max: 12,5 W.
Úroveň ochrany proti vniknutí: IP67.
Materiál: Tělo fotoaparátu: kov, spodní základna: plast.
Rozměry: Kamera: O 129,4 mm × 116,4 mm (5,1" × 4,6")S balením: 170 mm × 170 mm × 150 mm (6,7" × 6,7" × 5,9").
Hmotnost: Cca. 435 g (1 lb.).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.