HP PC Elite SFF 600G9 i5-12500, 8GB, 256GB M.2 NVMe, 2xDP+HDMI, kl. a myš, no ODD, 260W, Win11Pro
22 490 Kč
21 545 Kč
17 806 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP PC Elite SFF 600G9
EAN: 197029040725
Operační systém a procesor
Operační systém: Windows 11 Pro 64-bit
Procesor: Intel Core™ i5-12500 (3,00 GHz max. 4,60 GHz, 18 MB mezipaměti, 6 jader)
Alder Lake
Výkon CPU dle PassMark: 20 393
Čipová sada: Intel Q670
Paměť a pevný disk
Paměť: 8 GB DDR5 4800 MHz (1 × 8 GB)
Paměťové sloty: 4 DIMM
Maximální paměť: Možnost rozšíření na 128 GB
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC
Grafická karta a zvuk
Grafická karta: Intel UHD 770maximální podporované rozlišení
- DisplayPort - 3840 × 2160 @60Hz
- HDMI - 3840 × 2160 @60Hz
Zvuk: Integrovaná zvuková karta Realtek ALC3252
Interní 2W mono reproduktor
Síťové rozhraní a porty
Síťové rozhraní: Integrovaná síťová karta Intel I219LM 10/100/1000
Porty a konektory:
- 1× USB-C 3.2 Gen 2x2 (přenosová rychlost signálu 20 Gb/s)
- 4× USB 3.2 Gen 2 (přenosová rychlost signálu 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 1 (přenosová rychlost signálu 5 Gb/s)
- 3× USB 2.0
- 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
- 1× zvukový výstup (line out)
- 1× RJ-45 (LAN)
Rozměry a hmotnost
Rozměry produktu (š x h x v): 33,8 × 30,8 × 10 cm
Hmotnost produktu: 5,1 kg
Záruka
Záruka: 3 roky na místě
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.