DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W

- 12%

ilustrační foto

DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
DICOTA USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
Obj. číslo
3937690
OEM
D31951
Výrobce
Dicota
Věrnostní body: 304
0 hodnocení
Skladem 11 ks, v pátek u Vás

6 899 Kč

6 092 Kč

5 035 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 6 090 Kč
Skladem 11 ks, v pátek u Vás

6 092 Kč

6 899 Kč

5 035 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

USB-C 12-in-1 Docking Station 5K HDMI/DP PD 100W
Designed for home office or portable use

A powerful professional docking station that supports output to up to three external monitors in up to 4K high resolution. The dock
can be used with practically any laptop as it supports connection to all common ports: USB 3.0, USB-C and Thunderbolt? 3/4,
while supporting all common current operating systems.

Specifications
Art.no.: D31951
EAN: 7640186417105
Weight: 0.341 kg
Material: Plastic + PCBA
Warranty: 24 months
Dimension: 191 x 31 x 85 mm
Max. Device dimensions: 0 x 0 x 0 mm

Characteristics
• Maximum-performance docking station for up to three
monitors simultaneously
• Dock is compatible with almost any current laptop (connects
via USB 3.0, USB-C or Thunderbolt? 3/4 ports)
• 2 DisplayPort and 3 HDMI ports available*
• Supports high 4K resolution with refresh rates up to 60 Hz
• 3x USB 3.1 and 2x USB-C allow you to easily connect
your USB devices and peripherals (two ports support 10
Gbps speeds)
• GLAN Ethernet supports network speeds of 10/100/1000
Mbps, providing a robust and high-speed internet
connection
• Combo 3.5 mm audio input/output jack for easy
connection to headset or speakers
• The docking station supports up to 100W of power to a

Parametry

Druh zboží
Typ příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29261 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.