Ventilátor Cooler Master MOBIUS 120 OC PWM
759 Kč
719 Kč
595 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Společnost Cooler Master rozšířila výkonnou řadu ventilátorů Mobius o nový vlajkový model Mobius 120 OC. Mobius 120 OC se vyznačuje prvotřídním designem a materiály, které poskytují nebývale tichý chladicí výkon. Vylepšené dvojité kuličkové ložisko a kovový náboj motoru zaručují vysoký výkon až do rychlosti 3200 ot. Poskytujeme vám výkon, kterým se můžete spolehnout, a podporujeme jej naší doživotní zárukou. Přepněte své zážitky na vyšší rychlost s modelem Mobius 120 OC. DESIGN S KROUŽKOVÝMI LOPATKAMI Vzájemně propojené lopatky ventilátoru navržené pro zesílenou a tuhou konstrukci, která eliminuje vibrace pro stabilní a plynulý provoz ventilátoru. PŘEPÍNAČ RYCHLOSTI VENTILÁTORU Integrovaný přepínač otáček ventilátoru zabudovaný v kabelu umožňuje pohodlně nastavit otáčky ventilátoru od 1500 ot/min do 3200 ot/min. KOVOVÝ NÁBOJ MOTORU Náboj motoru vyrobený z kovu pro větší stabilitu a zpevnění pro prodloužení vynikajícího výkonu ventilátoru. DVOJITÉ KULIČKOVÉ LOŽISKO Dvojitá kuličková ložiska snižují tření na minimum, čímž zajišťují tichý chod a delší životnost. PRÉMIOVÉ ANTIVIBRAČNÍ TLUMIČE Patentovaná konstrukce rohového uchycení tlumí vibrace a chrastění při zachování stability šasi pro tichý provoz. SPECIFIKACE: Typ: Aktivní Průměr ventilátoru: 120 mm Řízení PWM: Ano Maximální rychlost otáčení: 3200 OTÁČEK ZA MINUTU Rychlost otáčení: 1500 - 3200 OTÁČEK ZA MINUTU Typ ložiska: Dva kuličkové Životnost: 200 000 h Konektory: 4-PIN Úroveň hluku: 17,4 - 39,3 dB Maximální průtok vzduchu: 88,1 CFM Průtok vzduchu: 42,2 - 88,1 CFM Statický tlak: 4,75 mmH2O Podsvícení: Ne Jmenovité napětí: 12 VDC Napájení: 4.2 W Délka: 120 mm Šířka: 27 mm Výška: 120 mm Hmotnost: 214 g Dodávané příslušenství: Sada montážních prvkůParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.