ASUS case ROG HYPERION (GR701), Mid Tower, průhledná bočnice, černá
10 105 Kč
9 750 Kč
8 058 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS case ROG HYPERION (GR701)
EAN: 4711081982784
Klíčové vlastnosti
Podpora pro dvojitý 420mm radiátor
Čtyři 140 mm ventilátory v balení
Integrovaný kovový držák pro GPU
Úložiště pro komponenty
ARGB ventilátorový hub
Možnost rychlého nabíjení s výkonem až 60W
Specifikace skříně
Velikost: Mid Tower
Podporované základní desky: EATX (12"x10.9"), ATX, Micro-ATX, Mini-ITX
Počet pozic pro disky: 5 x 2.5" pozice, 2 x kombinované 2.5"/3.5" pozice
Sloty pro rozšíření: 9+3 (vertikální)
Přední I/O porty: 1 x sluchátka/mikrofon, 4 x USB 3.2Gen1, 1 x USB 3.2 Gen2 Type C, tlačítko pro ovládání LED, resetovací tlačítko, 1 x USB 4.0 Type C nebo 1 x USB 3.2 Gen 2x2 Type C
Zasklení: Levá a pravá strana
Podpora chlazení a radiátorů
Podpora radiátorů (předek): 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm
Podpora radiátorů (vrch): 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm
Podpora radiátorů (zadní část): 120 mm, 140 mm
Podpora chlazení (předek): 3 x 120 mm, 3 x 140 mm
Podpora chlazení (vrch): 3 x 120 mm, 3 x 140 mm
Podpora chlazení (zadní část): 1 x 120 mm, 1 x 140 mm
Předinstalované ventilátory (předek): 3 x 140 mm PWM
Předinstalované ventilátory (zadní část): 1 x 140 mm PWM
Další specifikace
Maximální výška CPU chladiče: 190 mm
Maximální délka GPU: 460 mm
Maximální délka zdroje: 240 mm
Odstranitelné prachové filtry: Předek, vrch, spodek
Maximální prostor pro kabelový management: 34 mm
Rozměry: 268 x 639 x 659 mm
Hmotnost: 20.8 Kg
Synchronizace AURA: ARGB
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.