DELL NTB Latitude 7340/i7-1365U/16GB/512GB SSD/13.3\" FHD+/IR Cam & Mic/Intel Iris Xe/Backlit Kb/W11P/3Y PS NBD
44 838 Kč
39 269 Kč
32 454 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Latitude 7340
Procesor: 13. generace Intel Core™ i7-1365U vPro (12 MB cache, 10 jader, až 5.2 GHz Turbo)
Paměť: 16 GB, LPDDR5, 4800 MT/s, integrovaná
Úložiště
SSD disk: 512GB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive, Class 35
Displej
Displej: 13.3" FHD+ (1920x1200) AG, No-Touch, WVA, 250 nits, FHD IR Cam+IP, WWAN-4G, Aluminium
Grafická karta
Grafika: IntelIrisXe Graphics,i7-1365U vPro Processor,16GB LPDDR5 Memory
Ostatní vlastnosti
PalmRest: Čtečka otisků prstů, Čtečka Smart Card, NFC, WWAN, Thunderbolt™4, Aluminium
Cam/Mic: FHD/IR Camera s ExpressSign-In + Intelligent Privacy, Temporal Noise Reduction,Camera Shutter,Mic
Pripojenie: Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth bezdrátová karta
Klávesnica: Česká & Slovenská (Multi-User-Interface) šetřící baterii mini LED podsvícená klávesnice, 80-Key
Batérie a napájanie
Batérie: 3-cell, 57 Wh, Express Charge™ Capable, Express Charge Boost™ Capable, 65W AC adaptér, USB Type-C, TCO Gen9 compliant
Operačný systém: Windows 11 Pro, Angličtina, Čeština, Maďarština, Polština, Slovenština
Farba: Šedá
Záruka: 3Y ProSpt
Konektivita
- 1 Universal audio jack port
- 1 USB 3.2 Gen 1 Type-A s PowerShare portem
- 1 HDMI 2.0 port
- 2 Thunderbolt™ 4.0 s Power Delivery & DisplayPort 1.4 (USB Type-C) porty
- 1 Externí uSIM card slot (pouze pro WWAN konfigurace)
- 1 Wedge-shaped lock slot
- 1 Čtečka Smart card (volitelná pro notebook a 2-in-1, nedostupná v Ultralight)
Rozmery a hmotnosť
Rozmery: 1. Výška (přední): 0.65 in. (16.44 mm) Výška (zadní): 0.70 in. (17.75 mm) 2. Šířka: 11.77 in. (299 mm) 3. Hloubka: 8.39 in. (213.20 mm)
Váha: 1.156 kg
Podpora
Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: DELL
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.