Do obchodu 69 Kč Diference ve spotřebním chování mužů a žen. Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů - Václav Stříteský e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Hudba a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Kulturní zboží jako dar. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 - Radim Bačuvčík VeRBuM
Do obchodu 379 Kč Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Sociální marketingové kampaně v Česku II.. Bezpečnost a prevence zranění - Lenka Harantová, Radim Bačuvčík e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Sociální marketingové kampaně v Česku III.. Lidská práva - Lenka Harantová, Radim Bačuvčík e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Sociální marketingové kampaně v Česku IV.. Ochrana životního prostředí - Radim Bačuvčík VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Spotřebitelské chování. Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Spotřebitelské typologie. Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Víra, náboženství a církve. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 - Radim Bačuvčík VeRBuM
Do obchodu 69 Kč Vstup slovenských firiem na ruský trh - Gabriela Voleníková, Vratislav Kozák e-kniha VeRBuM